۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۱۶

راهیابی چهار گلستان به اردوی آمادگی تیم ملی والیبال ناشنوایان

راهیابی چهار گلستان به اردوی آمادگی تیم ملی والیبال ناشنوایان

گرگان - خبرگزاری مهر: چهار گلستانی به هشتمین اردوی آمادگی تيم ملی واليبال ناشنوايان برای حضور در المپيک 2013 ناشنوايان راه يافتند. 

به گزارش خبرنگار مهر، هشتمین اردوی آمادگی تيم ملی واليبال ناشنوايان برای حضور در بيست و دومين دوره المپيک تابستانی 2013 ناشنوايان (صوفيه – بلغارستان)از تاريخ یکم تا 11تیرماه در محل مجموعه ورزشی انقلاب درحال برگزاری است.
 
رحمت کلته ، ابراهيم کيخا، محمود عليمردانی و حامد گرگانیاز گلستان در اين مرحله از اردو حضور دارند، همچنين فرهاد داخمبه عنوان سرمربی و غلامرضا پارسا، نعمت مقيمی مربی و محمدرضا غلامی آناليزور تيم ملی را همراهی می کنند.
 
معرفی سرپرست هیئت تیرو کمان گلستان
 
بابک فدایی زاده به عنوان سرپرست جدید هیئت تیراندازی با کمان استان گلستان معرفی شد.
 
مدیر کل ورزش و جوانان گلستان ظهر سه شنبه در مراسم معارفه رئیس هیئت تیراندازی ضمن تبریک ایام شعبانیه به حاضرین در مورد اهمیت و جایگاه این رشته گفت: تیرو کمان یک رشته ورزشی اسلامی است و ائمه و پیامبر اکرم(ص ) تاکید و سفارش زیادی به آن داشته است.
 
قربانعلی پاشا اظهار داشت: موفقیت قهرمانان تیرو کمان مرهون زحمات این جمع است تعامل و همکاری بین اعضا باعث رشد و ارتقای این رشته در سطح کشور است.
 
در پایان پاشا طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون تیر اندازی با کمان کشور  بابک فدایی زاده را به عنوان سرپرست جدید هیئت تیر اندازی استان معرفی کرد.
 
کد خبر 2083787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha